Alışveriş merkezlerinde vitrinler yerini dijital ekranlara bırakıyor.
Dijital ekran teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte mağazalarında ekranlara yer vermeye başlayan markalar yeni bir trend başlattı. Gün geçtikçe yaygınlaşan ekranlar vitrinlerin yerini alıyor.
Zengin içerik sunabilen dijital ekranlar, duyuru, kampanya bilgileri, hava durumu, yol durumu ve daha pek çok bilgiyi verebiliyor. Kurumsal yayın olarak yorumlanan bu teknoloji ile markalar, farklı lokasyonlardaki mağazalarında tek merkezden yönetilen, eş zamanlı yayın yapabilir hale geldi.
Markaların, dijital ekranlar sayesinde hedef kitlesine ulaştırmak istedikleri mesajı ya da bilgilendirmeyi kendi yayınları aracılığıyla kolaylıkla iletebildiğinin altını çizerek şunları ekledi:
“Dijital ekranların ilgi çekici, dinamik ve zengin içerikli yapısı, markalara çağı yakalama, prestijli bir görünüm ve yayıncı olma imkânı verdi. Web teknolojilerinin ardından dijital ekranların da yaygınlaşmasıyla artık markalar TV’lere bağımlı olmaktan kurtuldu. 7 gün 24 saat diledikleri şekilde yayın yapabilir hale gelen markalar, mağazalarına yerleştirdikleri dijital ekranlar ile alışılmışın dışına çıkarak daha dinamik bir konsept yaratıp, keyifli bir deneyim sunmaktadır.”
iDisplay Genel Müdürü Burhan Eker, Türkiye‘de on sene gibi kısa bir geçmişe sahip olan kurumsal TV konseptinin bugün yaygın hale geldiğini söyledi. Profesyonel görüntüleme teknolojisine sahip bir dijital ekran ve çözümün önemli parçalarından biri olan iDisplay dijital bilgilendirme yazılımı ile kolaylıkla kurulum yapılabildiğini ve sorunsuz bir şekilde tek merkezden yayınların yönetilebildiğini belirterek, şu ifadeleri kullandı: